Ofis Taşıma

Ofis Taşımasında Neden Global Nakliyat'ı Seçmelisiniz?
Kurumsal firmalara verdiğimiz hizmetle kendimizi hem ofis taşıması, hem evden eve nakliyat konusunda ispatlamış olan firmamız, özellikle iş hacmi oldukça artan günümüz Türkiye'sinde bir marka haline gelmiştir. İstanbul dışında, İzmir, Ankara gibi yerlerde de hizmet vermekte, müşterilerimize kurumsal kimliğimizle planlı, sorunsuz bir ofis taşımacılığı hizmeti vermekteyiz.
Ofis Taşıma Hizmet Süreci Nasıl Olur?
Firmamıza yapacağınız başvurunun ardından iş yerinize göndereceğimiz eksper aracılığıyla taşınacak ofis mobilya ve malzemelerinin listesi çıkarılır ve sizlere fiyat teklifimiz ile birlikte sunulur. Listeye alınan tüm ürünleriniz sigortalanarak güvenceye alınır ve ardından ofis taşıma işinnin planlı ve aksamadan ilerlemesi için çalışanlarımız ile firma yetkilileri organize edilerek planlama yapılır. Son olarak Global Nakliyat'ın tecrübeli çalışanları ofis taşıma hizmeti için gerekecek araçlarla bölgenize gelir ürünleriniz sınıflarına göre özel kolilerle paketlenip araçlarımıza yüklenerek adresinize güvenle ulaştırılıp, gerekli kurulumlar gerçekleştirilir. Ofis taşımacılığı ile ilgili hizmetimiz hakkında daha fazla bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
